Hardware ○ Software ○ Automatisering ○ Internet ○ Clouddiensten

Remote Support

Remote Support van WX Automatisering

Sommige problemen zijn alleen op uw lokatie op te lossen. Bijvoorbeeld incidenten als gevolg van een hardware defect of een storing waardoor u geen verbinding heeft met het internet. met de verbinding van uw netwerk met het internet. In dat geval komen we bij u langs om de storing op te lossen.

Maar de meeste problemen zijn op afstand op te lossen door een support medewerker van WX Automatisering. Via een remote support sessie is de supporter in staat om mee te kijken op uw scherm of om tijdelijk de controle over te nemen van pc. Nadat u uw akkoord heeft gegeven kunt u beginnen met het downloaden van het programma om gebruik te maken van Remote Support.

U kunt op enig moment de ‘hulp op afstand sessie’, om welke reden dan ook, afbreken in het connectie scherm. De ‘hulp op afstand sessie’ zal dan direct beëindigd zijn en u heeft dan gelijk weer de volledige controle over uw pc.

Gebruikerscondities

Door het aanvragen van remote support accepteert u een sessie waarbij, vanaf afstand, een medewerker van WX Automatisering gedeeltelijke of volledige controle over uw pc zal hebben.

Hoewel de programmatuur waarmee de Remote Support Sessie opgestart kan worden met zorgvuldigheid is samengesteld, kan het voorkomen dat deze programmatuur -om welke reden dan ook- niet functioneert zoals beoogd. Hierbij kan niet worden uitgesloten dat schade ontstaat aan bijvoorbeeld programmatuur of data op uw pc. WX Automatisering is niet aansprakelijk voor eventuele schade in welke vorm dan ook die voortvloeit of verband houdt met het gebruik van de Remote Support dienst.

Heeft u geen Onderhoudscontract, Managed Services overeenkomst of andere afspraak, worden voor remote support kosten in rekening gebracht van €15 per 15 minuten.

Contact

WX Automatisering
Klompenmakerstraat 13
5961 KE Horst

+31 (0)6-83898219
info@wxa.nl

Contact